RÓLAM

 Rövid bemutatkozás, ami több,mint időszerű. Ígérem, születik majd egy jóval nagyobbívű poszt is.



    Kéri Adél vagyok, harmadéves hallgató az ELTE-BTK orosz-portugál szakirányán. Világ életemben iszonyat szenvedélyesen szerettem a politikát, képviseletet, idegen kultúrák tanulmányozását és a folklorisztikát. Hát még a nyelveket! Francia kéttannyelvű gimnáziumban végeztem, ezzel párhuzamosan a portugál és olasz nyelv iránti rajongásom odáig vitt, hogy 14 évesen önállóan belevetettem magam az elsajátításukba. Nem véletlenül biztatok szívből mindenkit arra,hogy foggal-körömmel küzdjön azért, amit el akar érni, ugyanis ennek köszönhetően ma az angol és francia nyelvek mellett ezekből is felsőfokú nyelvtudással rendelkezem. 

Nem hasraütésből beszélek, pontosan tudom, mennyire sok energiát és időt emészt fel, de azt a szenvedélyt, ami ösztönösen vonz, el ne merd nyomni! Bőségesen kifizeti majd magát.

    Az orosz és belorusz  nyelv és kultúra az életem szerves részei gyerekkoromtól családi kötődés és hivatás révén, különösen utóbbi áll közel a szívemhez. Az egyetemen kapva kaptam az alkalmon, és amint lehetett, valóra váltottam a rég dédelgetett álmom, beiratkoztam Larisza Sztankevics tanárnő beloruszóráira. Életem egyik legcsodásabb egyetemi élménye volt, anno 12 évesen megszereztem magamnak a ,,20 találkozás Fehéroroszországgal" c. nyelvkönyének egy példányát, igazán boldogságot okozott élőben is használni. :)


    Munkáról, álmokról és karrieri perspektívákról nemsokára.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések